1. اسپالدینگ، چ. (1377). انگیزش در کلاس درس. ترجمة محمدرضا نائبیان و اسماعیل بیابانگرد، تهران: انتشارات مدرسه. صص55-75.
2. بخشایش، ع. (1392). سبک های مدیریت کلاس با ویژگی های شخصیتی معلمان مدرسه ابتدایی در یزد. رویکرد جدید در مجلة مدیریت آموزشی. سال چهارم. (2) . صص 85-98.
3. بهاری، م. (1379). مدیریت کلاسداری. مجلة مدیریت تربیتی. شمارة دوم. ص 115.
4. پویان فرد، ع. ( 1368). روش تدریس تربیت بدنی در مدارس راهنمایی. انتشارات کل تربیت بدنی و وزارت آموزش و پرورش. ص 68.
5. پویان فرد، ع. معینی، ح. (1372). راهنمای آموزش تربیت بدنی در مدارس متوسطة تهران. انتشارات سروش. ص 75.
6. دویک، ل. (1358). کاربرد روانشناسی در تدریس. ترجمة محمد پارسا، دانشگاه تربیت معلم تهران.
7. رمضانی نژاد، ر، همتی نژاد، م و مالکی، غ. (1382). بررسی مشکلات مدیریت کلاسهای تربیت بدنی از دیدگاه معلمان. فصلنامة المپیک سال یازدهم. صص75-82.
8. شنبدی، م. (1376). بررسی عوامل موثر در مدیریت اثر بخشی کلاس درس بر اساس نظرات دبیران. پایان نامة کارشناسی ارشد. دانشکده علوم تربیتی اصفهان. ص96.
9. فخرالدیننژاد، ن. (1380). بررسی عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت کلاس درس از دیدگاه معلمان مدرسه. دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز. ص 125.
10. فرخ نژاد، ن. (1380). بررسی عوامل مؤثر در مدیریت اثر بخشی کلاس درس از دیدگاه دبیران مقطع متوسطه. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده تحصیلات تکمیلی شیراز.
11. کارگرفرد، م و نادریان، م، (1381). تربیت بدنی در مدارس. انتشارات دانشگاه پیام نور. ص 148.
12. نبوی، م و ذکایی، م. (1371). روش تدریس تربیت بدنی در مدارس. تهران. انتشارات سمت. ص147.
13. Baily, gahan. Richardr,A. (2000). Management classroom piscioline preservice teachers perceptions of their Abilities and those of inservice thachers. Louisiava. p 86.
14. Decarlo, M. (2004). Classroom management at crenshow high school. California. www.umi.com.
15. Deevk, Lunder. (1358). Application of Psychology in Teaching. Translation: Parsa, Mohammad. Tarbeat Moallem University Tehran. P 41
16. Djigic, G. Stojiljkovic, S. (2011). Classroom management styles, classroom climate and school achievement. Proscenia - Social and Behavioral Sciences. 29. pp 819 – 828.
17.Germin, yousset. (2002). An Investigation into theInfluences of teachers classroom managementBelifs and practices on Classroom Procedures. p 78.
18. Martin, n, k. (1997). Belife regarging classroom managementstyle. joumal of resrarch in Rural Education. pp 123-137.
19. Martin, n. Baldwin, B. (1998).construct validation of the Attitude&be lifs on classroom management controlin ventory. Jaurnal of classroom interaction. Teach University&university of southern Mississippi. p156.
20. Martin, n. Yine, A. Baldwin, B. (1998). Perspectives regarding classroom management styles .ERIGIdentifier. Preparation vs. Experience. Research in the school, p114.
21. Martin, Nancy K .(2003). The Student- Centered Classroom Environment. Middle School Journal. 28. (4).pp 3-9.
22. Martin. N. K, yine .(2003) . Attitudes&Beliefs regarding classroom management style, The Impact of Teacher, p142.
23. Reupert, A. Woodcock, S. (2010).. Success and near misses: Pre-service teachers’ use, confidence and success in various classroom management strategies. Teaching and Teacher Education. (26). pp 261-268.
24. Spalding. Cherchil. (1377). Motivation in the Classroom. Translation: Naebian, Mohammad reza. Biabangard, Esmaeel. Tehran: Madrese Publication. P 55-71.
25. Sunwoo, shin. (2007). Educational and urban socity. 39: p86.
26. Wolfgang, C, H. (2004). Solving discipline and classroom Management problems. p 89.
27. Zacherman, june, T. (2000).Student Science Teacher Account of a well-remembered event about classroom management. ERIC Identified. Pp 283-325.